„Ifö“ gaminių garantija, aptarnavimas ir skundai

 

Į ką kreiptis, jei mano gaminys veikia netinkamai?

Jei kuris nors „Ifö“ gaminys veikia netinkamai. Pavyzdžiui, Jūsų unitazas gali būti sugedęs arba visiškai neveikti, tokiu atveju susisiekite su unitazą pardavusiais parduotuve ar montuotoju. Taip pat svarbu išsaugoti pirkimo čekį, kad žinotumėte, kur įsigijote gaminį.

Jei montuotojas ar parduotuvė negali išspręsti su „Ifö“ gaminiu susijusios problemos, jie susisieks su mumis, gamintoju. Vėliau prekybos agentas ir „Ifö“ nuspręs, kuris sprendimas geriausiai išspręs problemą.

Ifö badeværelse i farven Mullvad

Ar „Ifö“ taiko gaminio garantiją? 

 

„Ifö“ gaminiams taikoma bendroji „Geberit Group“ gaminių garantija. Toliau pateikiame pagrindinius garantijos punktus. Įsigijus „Ifö“ gaminį, suteikiama visapusiška garantija. 

Po 2019 m. sausio 1 d. įsigytiems gaminiams taikomos šios sąlygos:

Gaminio tipas

Garantijos laikotarpis

Sanitarinė keramika (unitazai, praustuvai, bidė, pisuarai, dušų vonios, ir t.t.)

10 metų

Sintetiniai gaminiai (vonios, dušų vonios)

10 metų

Unitazų sėdynės ir dangčiai

2 metai

Vonios kambario baldai

2 metai

Dušų aptvarai ir vonių kabinos

2 metai

Dušo kabinos

2 metai

 

Jei turite skundų, susisiekite su gaminį pardavusiais parduotuve ar montuotoju.

Garantija taikoma tada, kai įsigytas jau defektą turintis gaminys. Garantija užtikrina, kad bus ištaisytas gaminio ar jo dalių defektas.

„Ifö“ garantija netaikoma šiais atvejais:

  • Defektai kilo dėl neteisingo montavimo
  • Gaminys neprižiūrimas
  • Gaminys naudojamas netinkamai
  • Netinkamas remontas
  • Jei buvo atlikti gaminio pakeitimai
  • Jei įsigijimo momentu galutinis vartotojas žinojo, kad gaminys turi defektą
  • Gaminio defektai atsirado pristačius prekę 

Be to, garantija netaikoma su vandenyje esančiomis priemaišomis ar normaliu susidėvėjimu susijusiems defektams.

 

„Ifö“ techninė priežiūra

Kilus poreikiui susisiekti su „Ifö“ klientų aptarnavimo centru. Kontaktai.